Chernobylite - White Rose Pack
Chernobylite to survival horror w tematyce science-fiction z elementami RPG stworzony przez studio The Farm 51. Gra jest osadzona w wiernie odwzorowanej na podstawie skanów 3D, opustoszałej strefie wykluczenia Czarnobyla i cechuje się nieliniową fabułą. Twoją misją jest odkrycie prawdy o własnej, pełnej udręki przeszłości. Udekoruj swoją broń słodko-gorzkim motywem białej róży. Przemierzaj strefę wykluczenia w dobrym stylu dzięki pięknie zaprojektowanym skórkom dostępnym dla każdego typu broni w grze.