Aquarist
Trudne wyzwania - duża nagroda Prowadzenie sklepu akwarystycznego to nie lada wyzwanie! Klienci będą Ci zlecać trudne zadania, którym musisz podołać. W zamian czeka na Ciebie nagroda. Przeznacz ją na rozwijanie swojego biznesu - zakup nowych gatunków rybek, egzotycznych roślin, wyposażenie sklepu lub rozwijaj swoje umiejętności. Recykling i ekologia Każdy szanujący się przedsiębiorca dba o swój interes. Odnawianie i przetwarzanie komponentów akwarystycznych pozwoli Ci sporo zaoszczędzić oraz zadbać o środowisko. Popuść wodze fantazji Stwórz akwarium, w którym będzie chciała zamieszkać każda rybka. Dzięki różnorodności obiektów w grze zrealizujesz nawet najbardziej szalone pomysły! Zielona, kwitnąca oaza czy surowe, antyczne popiersia? Wybór należy do Ciebie. Podwodny taniec Oddajemy ci do dyspozycji wiele gatunków rybek i roślin słodkowodnych. Twoim zadaniem jest stworzenie ekosystemu, zbilansowanego i bezpiecznego dla mieszkańców twoich akwariów. Pamiętaj, że lekkie odstępstwo od parametrów niezbędnych do życia jednego gatunku może być kluczowe dla przeżycia innego. Szeroka perspektywa Poprowadź swój sklep najlepiej jak potrafisz! Dbaj o ekspozycję, sprzedawaj gotowe projekty oraz przeprowadzaj zlecenia indywidualne. W ferworze obowiązków nie zapomnij również o swoich podopiecznych - to Ty odpowiadasz za zapewnienie im bezpieczeństwa, spokoju, a także pokarmu.