Flintlock – Deluxe Edition
Flintlock: The Siege of Dawn – Deluxe Edition zawiera podstawową wersję gry oraz trzy pakiety personalizacji Nor. - Flintlock: The Siege of Dawn – Noble Outfit - Flintlock: The Siege of Dawn – Champions Outfit - Flintlock: The Siege of Dawn – Vanguard Outfit Flintlock: The Siege of Dawn Studio A44, twórcy gry Ashen, przedstawiają wybuchową produkcję Souls-lite, w której bogowie i giwery zderzają się w walce o przyszłość ludzkości. Otworzyły się Wrota do Wielkich Podziemi i uwolniły bogów oraz ich armie umarłych. Kraina Kian jest oblężona, a Miasto Świtu stoi na krawędzi zagłady. Czas, aby armia Koalicji odpowiedziała. Dokonaj zemsty, korzystając z prochu i magii. Rozpocznij epicką wyprawę celem pokonania bogów, odzyskania świata i zamknięcia wrót. Twoja walka właśnie się zaczyna. Zabij. Wszystkich. Bogów.