Zombie Army 4: Season Pass Two
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS TWO RAZEM Z 3 DODATKOWYMI POZIOMAMI Ciesz się nowymi mrożącymi krew w żyłach misjami kampanii dla 1-4 graczy. NOWE PAKIETY STROJÓW POSTACI Daj swoim postaciom nowe stroje i nakrycia głowy. NOWE PAKIETY BRONI Pakiety broni obejmujące nowe bronie, talizmany, skórki i nie tylko. NOWE PAKIETY SKÓREK BRONI Zmodyfikuj swoją broń, zapewniając jej efekty takie jak na przykład tajemna energia czy zagrożenie substancjami toksycznymi. NOWE PAKIETY NAKRYĆ GŁOWY ORAZ TALIZMANÓW Zmień swój wygląd za pomocą nowych nakryć głowy, a także zmodyfikuj swoje bronie nowymi talizmanami.