Zombie Army 4: Holiday Weapon Skins
Te świąteczne skórki broni sprawią, że wszędzie poczujesz ducha Świąt, nawet wśród nocnej ciszy*! Nasze ślicznie pakowane bronie nie są ani mizerne, ani ciche, a twoi przeciwnicy otrzymają piękny i zabójczy prezent! *Skórki pasują do wszystkich broni podstawowej wersji gry, jednak są niekompatybilne z uzbrojeniem DLC.