Zombie Army 4: SVT-38 Rifle Bundle
Ulubiona broń Borysa, SWT-38, to potężny karabin półautomatyczny. Skonstruowany w ZSRR, rzecz jasna. Ta prosta i skuteczna nowatorska broń to cud radzieckiej myśli konstrukcyjnej cechujący się siłą i zabójczością! Ten pakiet broni obejmuje: – karabin SWT-38 – 2 talizmany (Broken Cuffs oraz Dante Crest) – 2 zrobione na miarę skórki broni (Gulag Markings oraz Dante Huntsman 5000)