Zombie Army 4: Buckets Headgear Bundle
Leje jak z cebra? To załóż ten sprzęt i wylej na swoich przeciwników kubeł krwawej wody! Ten pakiet obejmuje 4 nakrycia głowy w formie wiader, których mogą używać wszystkie postacie.