Zombie Army 4: Classic Sports Headgear Bundle
Sport to zdrowie, ale nie dla zombie! Dzięki tym sportowym cudeńkom na swojej głowie z pewnością poczujesz, że należysz do zespołu. Ten pakiet obejmuje 4 klasyczne, sportowe nakrycia głowy, których mogą używać wszystkie postacie.