Yooka-Laylee
Yooka-Laylee to nowa platformówka z otwartym światem od weteranów gatunku, firmy Playtonic! Zbadaj piękne olbrzymie światy, poznaj (i pokonaj) niezapomniane postaci i zgromadź masę błyszczących przedmiotów do zbierania – Yooka (ten zielony) i Laylee (dowcipna nietoperzyca z wielkim nosem) wyruszają na przygodę, aby popsuć szyki korporacyjnemu łajzie Capitalowi B, który chce podstępem pochłonąć wszystkie książki świata… i zamienić je w czysty zysk! Wykorzystując gamę zdolności specjalnych, bohaterowie muszą sprostać rozmaitym łamigłówkom i przeszkodom, aby znaleźć Pagies, złotą nagrodę używaną do odblokowywania – i powiększania – zadziwiających światów, pełnych dziwacznych postaci, olbrzymich bossów, wyzwań z wagonetkami, gier zręcznościowych, quizów, trybów dla wielu osób… i innych atrakcji! Najważniejsze cechy: PRZEDSTAWIAMY NOWĄ PARĘ KUMPLI: Yooka i Laylee dysponują niesamowitym arsenałem umiejętności stworzonych do platformówkowej zabawy, które można dowolnie odblokowywać u wężowatego sprzedawcy Trowzera. STWÓRZ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ: Dowolnie kupuj i odblokowuj zdolności, wybieraj, które światy chcesz zamienić w jeszcze większe i bardziej skomplikowane tereny zabaw, i używaj wyjątkowych modyfikatorów rozgrywki w postaci mikstur, aby dostosować ją do swojego stylu gry. Każdego gracza czekają wyjątkowe wrażenia. ZBIERANIE W NOWOCZESNYM WYDANIU: Odnajduj błyszczące przedmioty do zbierania, które umożliwiają postępy w rozgrywce (oraz cenniejsze materiały), takie jak Motyla Energia o podwójnym działaniu oraz podstępni Ghost Writers! NIEZAPOMNIANE POSTACI: Poznaj (lub pokonaj) ekipę pełną niezapomnianych postaci, ożywionych przez zespoły artystów i dźwiękowców odpowiedzialnych za legendarne platformówki, która weźmie udział w kolejnych przygodach w Świecie Playtonic. Przygotujcie się na najróżniejsze chrząknięcia, piski i skrzeki. DOSKONAŁA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA: David Wise (Donkey Kong Country) oraz Grant Kirkhope (Banjo-Kazooie) łączą siły, aby stworzyć arcydzieło! Serio, umyjcie uszy – czeka je nie lada gratka. ZAWOŁAJ KUMPLA: Stwórzcie własny kumpelski duet i przeżywajcie przygody w Yooka-Laylee w trybie kooperacji! Przejmując kontrolę nad wyjątkową postacią trybu kooperacji, drugi gracz może wspierać Yookę i Laylee, ogłuszając przeciwników i pomagając przy trudnych wyzwaniach. Nie trzeba brać nikogo na barana. I DUŻO, DUŻO WIĘCEJ: Odkryj wyjątkowe pojedynki z bossami, wyzwania z wagonetkami, gry zręcznościowe w stylu retro, quizy i ponad 7 wyjątkowych trybów dla wielu osób!