WW1 Game Series - Frontlines Collection
Zdobądź wszystkie cztery tytuły WW1 Game Series! Przeżyj I wojnę światową – od desantów na plażach Gallipoli i zaciętych walk alpejskich nad Isonzo po bitwy manewrowe pod Tannenbergiem i brutalne starcia w okopach pod Verdun. Walcz na czterech zupełnie różnych teatrach działań wojennych – każdy oferuje inne starcia, strony konfliktu, broń oraz pola bitew. Gallipoli – Османский фронт Wykonaj desant w Gallipoli i weź udział w bitwach dla 50 graczy, podczas których będziesz realizować cele na frontach osmańskich! Przeżyj okopowe starcia oraz pustynne wyprawy, wcielając się w 10 klas uzbrojonych w autentyczną broń. „Gallipoli” oferuje najbardziej wciągające bitwy tego konfliktu. Isonzo – front włoski Zaciekła walka w Alpach w tej autentycznej strzelance pierwszoosobowej wystawi twe taktyczne umiejętności na próbę. Walcz pomiędzy malowniczymi szczytami, urwistymi dolinami i idyllicznymi miasteczkami północnych Włoch. Wielka Wojna na włoskim froncie ożywa i toczy się na niespotykanym poziomie! Tannenberg – front wschodni Cesarska Armia Rosyjska podejmuje walkę z siłami niemieckimi i austro-węgierskimi pośród dzikich pejzaży Europy Wschodniej. Przemieszczaj się szybko i osłaniaj skrzydła, aby okrążyć nieprzyjaciela, zanim dokona tego samego przeciwko Tobie! Verdun – front zachodni[/h2] Francuzi, Brytyjczycy, Amerykanie i Belgowie mierzą się z Niemcami w okopach Verdun. Prowadź natarcia poprzez ziemię niczyją i staw czoła nieuniknionemu kontratakowi, starając się odepchnąć nieprzyjaciela poza ostatnią linię umocnień.