World of Warships: Legends — Zmierzch na Pacyfiku
Japoński krążownik premium Katori A będzie miłym dodatkiem do Twojej floty z solidną pulą PW i dalekosiężnymi działami baterii głównej. Otrzymasz także różnorodne użyteczne zasoby. Ten zestaw zawiera: - Japoński krążownik premium II poziomu Katori A - 400 000 kredytów - 5 rozkazów awansu - 5 standardowych doładowań bitewnych Część zawartości, jak doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp., stanie się widoczna dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu konta w grze. Pamiętaj również, że część zawartości takiej jak okręty, stałe kamuflaże, kontenery i flagi, a także symbole naszywek i bazy można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu. Ten zestaw DLC można zdobyć tylko raz.