World of Warships: Legends — zwinny De Grasse
De Grasse zachęca do odpalenia fajerwerków! Jest szybkim i sprawnym krążownikiem o potężnych działach i torpedach. Tylko nie daj się trafić! De Grasse przybędzie wraz z 5 dniami konta premium, 10 kamuflażami i mnóstwem PD dowódcy. Ten zestaw zawiera: - okręt V poziomu De Grasse - 5 dni konta premium - 10 kamuflaży Łowca - 37 000 PD dowódcy - premia: 10 rzadkich doładowań PD dowódcy Jeśli posiadasz już okręt De Grasse w swojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę w postaci 15 000 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.