Weedcraft Inc: Weedcraft Inc eksploruje biznes produkcji, hodowli i sprzedaży chwastów w Ameryce, zagłębiając się w finansowe, polityczne i kulturowe aspekty złożonych relacji kraju z tą kłopotliwą i obiecującą rośliną. Ważny, kontrowersyjny temat przedstawiony w wnikliwy i szczegółowy sposób, Weedcraft Inc stanowi wyzwanie dla tych, którzy chcieliby rządzić zielskiem, oferując serię różnorodnych scenariuszy i unikalnych postaci, z którymi można współpracować (lub obchodzić), gdy twoje pączkujące imperium rośnie. Big Pharm: Co by było, gdybyś mógł uwolnić świat od chorób, poprawić jakość życia milionów ludzi, złagodzić cierpienie i wyleczyć chorych, a przy tym zarobić krocie? Jako szef własnego konglomeratu farmaceutycznego masz tę moc w swoich rękach. Czy wykorzystasz ją dla dobra? Bycie całkowicie altruistycznym może nie być najlepszym planem biznesowym. Niewygodna prawda (czy jest na to jakaś maść?) jest taka, że niektóre leki są bardziej opłacalne niż inne, a choroba jest dobra dla biznesu. Witamy w świecie Big Pharma!