Verlore Tyd en Drome - Bundle
W tym tajemniczym pakiecie zderzają się dwa abstrakcyjne, eteryczne światy, przygotuj się na przeniesienie do dwóch odrębnych światów, które łączą interpretacyjny design i ludzką ciekawość w unikalną kombinację platformówek, łamigłówek i wyzwań. Ten pakiet zawiera pełne gry zarówno 'n Verlore Verstand, jak i Tyd wag vir Niemand. W Verlore Verstand: W 'n Verlore Verstand zostaniesz przeniesiony do rzeczywistości snów i koszmarów. Co odkryjesz o sobie w tej podróży przez podświadomość? W tych królestwach nieznanego musisz podróżować przez labirynty wspomnień, aby w końcu znaleźć drogę do własnej prawdy. Tyd wag dla Niemanda: W każdej chwili manipuluj czasem według swojej woli, aby rozwiązywać wyzwania, unikać śmiertelnych pułapek i dotrzeć do końca tej dziwnej podróży. Tyd wag vir Niemand to niezależna, abstrakcyjna przygoda wypełniona mistycznymi środowiskami, które wystawią Twoje umiejętności na próbę i wciągną Cię w świat tajemnic i cudów.