Tyd wag vir Niemand
Manipuluj czasem do woli w dowolnym momencie, aby rozwiązywać wyzwania, unikaj śmiertelnych pułapek i dotrzyj do końca tej dziwnej podróży. Tyd wag vir Niemand to abstrakcyjna przygoda w stylu indie, wypełniona mistycznymi środowiskami, które wystawią Twoje umiejętności na próbę i zaangażują Cię w świat tajemnic i cudów.