Verlore Drome van Slange - Bundle
3 zupełnie różne światy, 3 zaskakująco różnorodne doświadczenia i 3 zupełnie różne rodzaje wyzwań. Bądź gotowy, aby podjąć to gigantyczne wyzwanie i poddać się ostatecznemu testowi. Od podróżowania po tajemniczych krainach, odkrywania snów i rozwiązywania nieziemskich zagadek, po walkę na arenie zmutowanych stworzeń i stanie się najlepszym wojownikiem w teleturnieju aż do śmierci. Ten pakiet z pewnością wystawi na próbę wszystkie Twoje umiejętności! Ten pakiet zawiera pełne gry dla Booom-Slang!, Tyd wag vir Niemand i 'n Verlore Verstand.