Verlore Slange - Bundle
Dwie diametralnie różne sfery połączone razem. Spokój, tajemnica i odkrycie. Drugi przemocy, adrenaliny i przetrwania absurdalnych stworzeń. Czy potrafisz podbić całe spektrum oferowane przez te 2 światy? Czy jesteś gotowy na podróż, która wystawi Cię na próbę na większą liczbę sposobów, jakie możesz sobie wyobrazić? Ten pakiet zawiera pełne gry dla obu gier Booom-Slang! i 'n Verlore Verstand.