'n Verlore Verstand
W "Verlore Verstand" przeniesiesz się do rzeczywistości snów i koszmarów. Co sam odkryjesz w tej podróży przez podświadomość? W tych królestwach nieznanego, musisz podróżować przez labirynty wspomnień, aby w końcu znaleźć drogę do własnej prawdy.