tinyBuild Thrill-Seeker Bundle
Czy to nowy pakiet tibyBuild, od którego zapiera dech!? Gdzie z drżącym sercem skradasz się do nawiedzonego domu w Hello Neighbor? Pędzisz po szybkiej autostradzie pośród karamboli w Clustertruck? Podróżujesz w czasie z karabinem odrzutowym w No Time To Explain? To dopiero oszałamiająco dobra paczka! Hello Neighbor to długo wyczekiwana gra z mechaniką ciągle ulegającego zmianom domu i podejrzanym sąsiadem, który ukrywa zabójczą tajemnicę. Clustertruck to pierwszoosobowa platformówka, gdzie podłoga to lawa, a jedyną nadzieją na ocalenie jest skakanie po dachach dziesiątek pędzących ciężarówek z nieprzewidywalną fizyką ruchu. No Time To Explain wciąga w wir podróży w czasie z sobowtórami w rolach głównych oraz z oryginalnym zestawem 12 unikalnych światów, do których przedostajesz się za pomocą swojego odrzutowego karabinu. Cóż za ekscytujący nowy pakiet tinyBuild!