The Talos Principle Ultimate Collection
Ten zestaw zawiera: - The Talos Principle - The Talos Principle 2 - The Talos Principle 2 - Road to Elysium DLC - The Talos Principle: Reawakened The Talos Principle Talos Principle to filozoficzna gra logiczna z widokiem z pierwszej osoby od Croteam, twórców serii gier z Serious Samem. Autorami fabuły są Tom Jubert (FTL, The Swapper) i Jonas Kyratzes (Infinite Ocean). Wciel się w rolę świadomej sztucznej inteligencji umieszczonej w symulacji zrujnowanego świata ludzi, którego centralnym punktem jest mistyczna katedra. Zadanie gracza to rozwiązanie serii zagadek – a każda jest bardziej skomplikowana niż poprzednia – wplecionych w metafizyczną przypowieść o inteligencji i jej roli w świecie skazanym na zagładę. The Talos Principle 2 The Talos Principle 2 to zmuszająca do przemyśleń gra logiczna, w której świat obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Wykorzystano w niej jeszcze bardziej rozbudowane motywy filozoficzne niż w pierwszej odsłonie i oszałamiające miejsca, pełne wyzwań przyprawiających o zawrót głowy. Przyszliście na świat, w którym organiczni ludzie wyginęli, lecz kultura ludzkości nadal istnieje w mieście robotów. Zostajecie wciągnięci w niesamowitą przygodę związaną z tajemniczą megabudowlą skrywającą potężne moce. Im więcej odkrywacie, tym więcej pojawia się pytań o naturę kosmosu i cel istnienia cywilizacji. Niedotrzymana obietnica lepszego jutra, lęk przed powtórzeniem błędów ludzkości, wiara w rozsądek albo całkowite wyrzeczenie się człowieczeństwa: wasze wybory i sojusze wpłyną na rozwój wydarzeń. The Talos Principle 2 - Road to Elysium DLC Road to Elysium to trzyczęściowa koda, która pozwoli Ci zanurzyć się głębiej w świecie gry The Talos Principle 2 i wrócić do ukochanych postaci, a także dzięki serii nowych, skłaniających do myślenia historii poddać próbie swoje umiejętności rozwiązywania zagadek. Fabuła Road to Elysium jest osadzona po zakończeniu wydarzeń z gry The Talos Principle 2. Przedstawia dalszy ciąg ewolucji świata robotów i pozwala ujrzeć kluczowe momenty podróży 1k z nowej perspektywy. Ponadto stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania w postaci zagadek opartych na znanej mechanice. The Talos Principle: Reawakened Wkrocz ponownie do świata pełnego skłaniających do myślenia zagadek, filozoficznych rozważań i zadziwiającej oprawy wizualnej w The Talos Principle: Reawakened. Ta edycja ostateczna powraca do przełomowej fabuły The Talos Principle, wciągając graczy w rozszerzoną i ulepszoną podróż przez świat symulacji. The Talos Principle: Reawakened wprowadza nową zawartość, ulepszoną rozgrywkę i przepięknie poprawioną oprawę graficzną. Powróć do chwalonego przez krytyków rozszerzenia „Road to Gehenna” i poznaj zupełnie nowy rozdział – „In the Beginning”. Odkryj historię Alexandry Drennan, która staje w obliczu głębokich pytań egzystencjalnych, organizując pierwszy ważny test symulacji, po którym gracze będą musieli zastanowić się nad istotą człowieczeństwa.