Wolf Pack - Howling Spirits
W Wolf Pack - Howling Spirits wcielasz się w młodego wilka, wybranego przez pradawnego strażnika, by wyruszyć w pełną wrażeń podróż. Twoim zadaniem jest eksploracja zapierającego dech w piersiach, otwartego świata pełnego wysokich lasów, migoczących jezior, starożytnych ruin i cichych ludzkich wiosek. W tym spokojnym, lecz tajemniczym krajobrazie Twoim celem jest odnalezienie uśpionych krewnych – innych wilków rozsianych po całej krainie – i przebudzenie ich, by utworzyły potężną watahę. Jednak przebudzenie tych wilków nie jest tak proste, jak tylko ich rozbudzenie. Aby wybudzić je z pradawnego snu, musisz zagłębić się w ich sny, z których każdy to unikalny świat ukształtowany przez przeszłe doświadczenia i emocje danego wilka. Te senne krainy oferują różnorodne wyzwania, od pokonywania niebezpiecznych sekcji platformowych i rozwiązywania skomplikowanych zagadek, po stawianie czoła intensywnym sekwencjom pościgów i odkrywanie ukrytych duchów. Każdy sen to test Twoich umiejętności i zrozumienia, wymagający od Ciebie pomocy każdemu wilkowi w konfrontacji z problemami, które prześladują go we śnie, i ich pokonaniu. W miarę postępów każdy przebudzony wilk dołącza do twojego stada, wnosząc nowe siły i umiejętności, które pozwalają ci głębiej eksplorować świat. Wolf Pack - Howling Spirits oferuje wciągające doświadczenie, łączące eksplorację, akcję i emocjonalną narrację. To gra o jedności, rozwoju i silnych więziach, które mogą powstać między tymi, którzy wspólnie podróżują. Eksplorując ten bogaty świat, odkryjesz starożytne sekrety, stawisz czoła wyzwaniom i przygotujesz swoje stado na epicki los, a wszystko to doświadczając świata oczami wilka.