Team17 Indie Heroes Pack
Team17 wkracza do gry i zapewnia napakowaną, pełną mięśni porcję niesamowitych niezależnych gier akcji w zestawie Team17 Indie Heroes Pack na konsolę Xbox One! Pakiet zawiera następujące gry: The Escapists – nagradzana symulacja ucieczki z więzienia, która przedstawia graczom żartobliwe spojrzenie na codzienne więzienne życie. Poznaj rutynowe czynności, zaplanuj strategię i dokonaj ucieczki. Not A Hero: Super Snazzy Edition – niepowstrzymane spikselizowane dzieło akcji w 2,25D od Roll7. Strzelaj, tnij i dobijaj, przechodząc przez 28 poziomów z typowo brytyjską akcją i humorem. Sheltered – pełna emocji postapokaliptyczna gra survivalowa dla miłośników zarządzania. Olli Olli2: XL Edition – najlepsza wersja uznanej gry o jeździe na deskorolce. Wprowadza zupełnie nowy tryb jazdy dowolnej na deskorolce. Rozszerzona o wyluzowane poziomy, w których można doskonalić najlepsze tricki.