Monaco 2
Monako jest miastem pełnym luksusu i chciwości, co czyni je idealnym celem dla Ciebie i Twojej międzynarodowej ekipy przestępczych geniuszy. Najlepsi z najlepszych zostali zebrani, a będą musieli współpracować, wykorzystując swoje unikalne zdolności, by okraść miasto do ostatniego centa. Czy razem ze znajomymi będziecie w stanie rzucić Monako na kolana? Mówi się, że wśród złodziei nie ma honoru, ale nikt jeszcze nie widział Twojej ekipy! Zbierz drużynę do czterech graczy w trybie lokalnym lub online i zaplanuj swój rabunek. Jednak w Monako nic nigdy nie idzie dokładnie zgodnie z planem, więc musisz współpracować i improwizować, jeśli chcesz uciec z łupami. Nowi bohaterowie to zupełnie nowe sposoby gry! Zbierz swoją drużynę spośród ośmiu grywalnych postaci, z których każda ma wyjątkowe zdolności i style gry. Musisz się dostosować? Zmień postać w trakcie misji, aby pokonać wszelkie przeszkody, które staną na drodze do niewyobrażalnych bogactw! Każdy rabunek wymaga starannego planowania. W trybie Schemat możesz przyjrzeć się układowi poziomu przed rozpoczęciem misji, co pozwoli Ci zapoznać się z miejscem, zanim ograbicie go ze wszystkiego, co ma do zaoferowania. Monaco 2 to całkowicie nowy poziom immersji dzięki ulepszonemu stylowi graficznemu 3D oraz proceduralnie generowanemu systemowi projektowania poziomów. Przejdź zaplanowaną kampanię lub sprawdź swoje umiejętności w setkach losowo wygenerowanych poziomów, udowadniając raz na zawsze, że Ty i Twoi znajomi jesteście najlepszymi złodziejami!