Sheltered
Sheltered to głęboka i emocjonująca gra ekonomiczna, w której stawką jest przetrwanie po katastrofalnej apokalipsie. Po globalnej apokalipsie przerażona rodzina odnajduje drogę do opuszczonego schronu, w którym stara się przetrwać. Twoim zadaniem jest chronienie czwórki członków tej rodziny. Od ciebie zależy ich dobrobyt i przetrwanie. Jeden błąd czy zła decyzja i bliska osoba odejdzie na zawsze. Sheltered to świat, w którym śmierć jest wszechobecna. Walcz z klaustrofobią, promieniowaniem i wyczerpaniem psychicznym, próbując zmienić zimny i ciasny schron w dom. Członkowie rodziny walczą o przeżycie, a ty musisz ich wysłać z dającego jakąś osłonę schronu na groźne pustkowie, żeby poszukali jedzenia. Napotkasz opuszczone miasta, włóczące się bandy i dzikie bestie. Jak sobie poradzisz z licznymi wyborami moralnymi, przed którymi staniesz, a które mogą zdecydować o tym, czy rodzina przeżyje, czy zginie. Pochowanie zmarłego wydaje się marnotrawstwem, skoro reszta rodziny tak głoduje.