Tank Mechanic Simulator - Reinforced
Wciel się w mechanika czołgów, buduj, naprawiaj oraz odnawiaj szczegółowo oddane czołgi (niemieckie, amerykańskie lub sowieckie), pojazdy opancerzone lub działa samobieżne II Wojny Światowej. Odnajdź porzucone lub zniszczone czołgi z pól bitew II Wojny Światowej. Używaj specjalnych narzędzi aby odszukać czołg, oraz aby wydobyć go z ziemi. Rozwijaj swój warsztat i otwórz swoje własne muzeum czołgów. Uruchom silnik odnowionego własnymi rękami czołgu i poczuj jego dawną potęgę! - Korzystaj z narzędzi aby pracować nad czołgiem: - Narzędzie do odrdzewiania - Piaskarka - Pistolet na farbę - Młot - Szlifierka - aby ciąć oraz szlifować - Wkrętarka - aby szybko demontować zardzewiałe śruby Przeprowadź pełny proces renowacji: - Zmyj błoto z czołgu - Odrdzew czołg - Wypiaskuj czołg - Nałóż farbę podkładową na czołg - Nałóż finalną farbę (fabryczną) - Dodaj własny kolor, kamuflaż lub naklejki w lakierni - Sprzedaj czołg lub przenieś go do muzeum aby zarabiać pieniądze oraz zdobywać reputację Rozmontuj czołg Użyj narzędzi aby rozmontować czołg. Możesz demontować części zewnętrzne, od spodu czołgu (koła, zawieszenie, gąsienice) idąc w górę do wieży (działo, lufa, kołyska działa itp.). Dodatkowo, wnętrze czołgu również jest możliwe do napraw, przedział załogowy, silnik czołgu oraz system jazdy/paliwowy. Zajmij miejsce w środku czołgu, jako jego załogant. Z tej pozycji będziesz miał lepszy dostęp do różnych części wewnętrznych czołgu. Naprawiaj włazy, wizjery, pojemniki na amunicję, systemy sterowania oraz elementy skrzyni biegów.