Steel Seed
Steel Seed to przygodowa gra akcji typu stealth dla jednego gracza, osadzona w mrocznym świecie science-fiction. Podczas swojej epickiej podróży do wrogiego obiektu zarządzanego przez sztuczną inteligencję Zoe będzie miała Koby’ego, latającego drona, za swojego jedynego towarzysza.