Steel Seed - Battlesuits Pack
Wyróżnij się w cieniu dzięki ekskluzywnemu pakietowi Battlesuits Pack dla Zoe, zawierającemu dwa wyjątkowe stroje kosmetyczne, które wnoszą styl do przetrwania: Apis Suit – zainspirowany smukłą formą i odpornością pszczoły, ten złocisto-czarny pancerz jest elegancki i groźny, odzwierciedlając najskuteczniejszego obrońcę natury. Strój Storm in a Teacup – hołd dla twórców gry Storm in a Teacup, ten specjalny strój z dumą prezentuje charakterystyczne kolory i styl projektu studia. Te stroje są czysto kosmetyczne i pozwalają graczom spersonalizować swoją podróż przez wrogi podziemny świat Steel Seed bez wpływu na rozgrywkę. Ubierz się, stań wysoko i przetrwaj stylowo.