Sonic Origins
Przeżyj zebrane klasyczne przygody z tytułów Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles oraz Sonic CD w zremasterowanej wersji Sonic Origins! Od sławnej zony Green Hill do zdradzieckiego Death Egg Robo – udaj się w podróż pełną wspomnień i pokrzyżuj niecne cele Doktora Robotnika w ulepszonej wysokiej rozdzielczości! Najnowsza wersja zawiera nowe obszary do odkrycia, dodatkowe animacje i nowość: tryb jubileuszowy! Zamów w przedsprzedaży i zdobądź pakiet DLC Start Dash zawierający dodatkowe 100 monet waluty w grze, odblokowanie trybu lustrzanego i dostosowanie rozgrywki z efektem tła letterbox Klasycznie – na nowo Odkrywaj klasyczne tytuły serii Sonic w wysokiej rozdzielczości, z nowymi animacjami rozpoczynającymi i kończącymi każdą z gier! Nowe elementy do odblokowania Kończ zróżnicowane misje i zbieraj monety, by odblokować nową zawartość, wyzwania i etapy specjalne w Muzeum. Tryb jubileuszowy i klasyczny Przemknij przez liczne zony, robiąc wyskoki z obrotem w trybie klasycznym z oryginalną rozdzielczością i ograniczoną liczbą żyć – lub w nowym trybie jubileuszowym z nieograniczonymi życiami i unowocześnioną pełnoekranową grafiką.