Parasol Stars: The Story of Bubble Bobble III
Legendarne bąbelkowe smoki Bub i Bob powracają… w ludzkiej postaci!? W tym docenionym przez krytyków klasyku Taito, dostępnym po raz pierwszy na nowoczesnych konsolach, przemienione smoki Bubby i Bobby wyruszają na misję ocalenia sąsiednich planet. Ale tym razem zamiast dmuchać bańki, nasz ulubiony duet wymachuje kolorowymi parasolami wypełnionymi magicznymi mocami. Używaj parasoli jako tarczy przed wrogimi pociskami lub ogłuszaniem, a także podnoś i rzucaj wrogów jako pociski! Gra Parasol Stars, wydana w 1991 roku jako kontynuacja Rainbow Islands, stanowi trzecią część niezwykle udanej serii platformówek akcji Bubble Bobble od Taito i na przestrzeni lat nie straciła nic ze swojego kolorowego uroku. Łowcy najlepszych wyników mogą się cieszyć, ponieważ podobnie jak w wypełnionej bąbelkami poprzedniczce zręczne zagrywki szybko zapełnią poziomy słodkimi i owocowymi przedmiotami kolekcjonerskimi, które można zebrać, aby wspiąć się w tabeli liderów. Wypatruj różnych przedmiotów, które zapewnią ci wszelkiego rodzaju specjalne moce, od podskakujących kulek energii po czyszczącą ekran magię. Graj solo lub z przyjacielem i wspólnie pokonujcie wymagające poziomy! Podobnie jak używanie wrogów jako pocisków, dobrą strategią może być rzucenie kumplem we wrogów. Ale zachowaj ostrożność, ponieważ ogłuszysz nie tylko trafionego wroga, ale także swojego zamienionego w pocisk kumpla. W trybie współpracy dla 2 graczy taktyczna praca zespołowa jest kluczem do przechodzenia poziomów i uzyskiwania najwyższych wyników. Parasol Stars to perełka w stylu retro na nowoczesne konsole, której jasne i pięknie wykonane światy szybko cię wciągną, a prosta, ale uzależniająca rozgrywka dla 1 lub 2 graczy sprawi, że zechcesz wielokrotnie do niej wracać, aby dotrzeć na szczyt tabeli liderów.