Shovel Knight Dig
Gdy Drill Knight wraz z ekipą nikczemnych kopaczy obrócili w niwecz spokojne obozowisko Shovel Knighta, okradając go, ten złapał za swoją wysłużoną łopatę i pognał ich śladem! Poznaj nowych przyjaciół oraz wrogów, odwiedź obce krainy i ochroń swoją ziemię przed zapadnięciem się! Skacz, tnij i przekopuj się przez nieustannie zmieniającą się, tajemniczą otchłań w Shovel Knight Dig – nowej grze z serii Shovel Knight!