KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT
Chwila… Umięśniony kot walczy z obcymi?! Szykuj się na przygodę w tej szalonej grze platformowej 2D, w której główną rolę odkrywa KinnikuNeko! To kot o ciele kulturysty walczący z ogromną armią obcych, którzy najechali Ziemię i pojmali wszystkich jej mieszkańców. Towarzyszyć mu będą przyjaciele – Lemon i Keita, których podłe kosmiczne istoty jeszcze nie zdołały schwytać. – Zabawna platformówka 2D obejmująca różne minigry, które zmieniają rytm rozgrywki. Mrucz jak kot lub wal z siłą autobusu szkolnego. – Ekscytująca opowieść pełna głupkowatego humoru, przyjaźni, emocji i akcji. Mnóstwo charyzmatycznych i niezapomnianych postaci. – Imponujący styl wizualny, który oddaje hołd japońskim anime z lat 90. – Niesamowita ścieżka dźwiękowa, która wzbogaci twoją podróż. – Odkryj wszystkie sekrety, ponownie przechodząc poziomy i znajdując ukryte przedmioty. – Miau, miau, miau, miaaaau (miaucz przy pomocy przycisku). Przechodź różne poziomy, używając mięśni do walki, lub wspinaj się jak kot, aż znajdziesz sposób na uratowanie ludzkości. Uważaj! Elegancka i brutalna generał Pitaya, wraz ze swoimi dwoma pachołkami, będzie utrudniać ci to zadanie! Odkryj zamiary tej złej cywilizacji w historii pełnej humoru, przyjaźni, emocji i akcji – a wszystko to w klimacie typowym dla japońskich anime z lat 90. i tradycyjnej animacji! Dlaczego obcy postanowili zaatakować Ziemię? Dlaczego złapali wszystkich ludzi? Co ich tu sprowadziło? I co ważniejsze… umięśniony kot?!