Slender: The Arrival (2015)
Jesteś tylko ty. Nikt ci nie pomoże. Nikt po ciebie nie przyjdzie. Nikt nie usłyszy twojego krzyku. Slender: The Arrival to oficjalna, komputerowa adaptacja oryginalnej produkcji Marka Hadleya, Slender Man. Opracowywana we współpracy z Blue Isle Studios, gra The Arrival przedstawia całkowicie nową fabułę oraz ulepszoną grafikę, oferując odbiorcom nie tylko możliwość wielokrotnego powracania do historii, ale także survival horror najwyższych lotów.