Ravenswatch - Legendary Edition
Wybierz stronę i pokaż swoje wsparcie dla gry dzięki Legendary Edition. Zawartość: * Gra Ravenswatch * Ravens Skin Pack: 9 specjalnych strojów z motywem Ravenswatch dla Scarlet, Beowulfa, Królowej Śniegu, Flecisty, Aladyna, Geppetta, Sun Wukonga, Meluzyny i Carmilli. Pakiet jest dostępny z poziomu menu wyboru bohatera. * Nightmares Skin Pack: 9 specjalnych strojów z motywem Koszmaru dla tych samych bohaterów. Pakiet jest dostępny z poziomu tego samego menu co powyżej. * Digital Soundtrack: zachwycająca muzyczna przygoda! Poczuj niezwykłą atmosferę Ravenswatch, słuchając zawierającego 20 utworów albumu z oryginalną ścieżką dźwiękową do gry. * Digital Artbook: 150 stron grafik koncepcyjnych i ilustracji opowiadających historię graficznego projektowania gry, poczynając od szkiców ołówkiem po animacje 3D.