Ravenswatch - Timeless Skin Pack
Zaprezentuj swój styl , wybierając Timeless Skin Pack – ekskluzywną kolekcję 4 stylizacji inspirowanych historią, legendami i marzeniami. Te piękne skórki odmienią Twoich bohaterów, zapewniając im wyjątkowy wygląd i wyszukane szczegóły, które pozostawią niezapomniane wrażenie. Odkryj świat nowych opowieści dzięki: * Scarlet, będącej zarówno człowiekiem, jak i wilkołakiem, odzianej jak dzika myśliwa w zbroję wykonaną z lin i kości oraz ozdobionej szkarłatnymi rytualnymi malunkami. * Melusine, władczyni otchłani, ubranej w złotą zbroję i koronę, niczym królowa węży. * Aladdinem, stróżem piasków czasu, odzianym we wzmocnioną zbroję, z błyszczącymi złotymi tatuażami. * Geppetto, mistrzem pirotechniki, noszącym mechaniczny kostium i wyposażonym w koła zębate oraz fajerwerki, które rozświetlają noc. Uzyskaj dostęp do nowych strojów w menu wyboru bohatera i zaprezentuj ponadczasowy styl na każdym polu bitwy.