Quern - Wieczne Myśli
Chwilę po przybyciu próbujesz skupić wzrok i stanąć na nogi. Stawiając pierwszy niepewny krok, słyszysz za sobą odgłos zamykającego się portalu. Droga powrotna zniknęła. Jesteś więźniem. Quern - Wieczne myśli to pierwszoosobowa przygodowa gra logiczna, która zaprasza cię na podróż, podczas której zbadasz jej świat i rozwiążesz jej znajdujące się w nim zagadki. Podejmij wyzwanie, rozwikłaj serię coraz trudniejszych łamigłówek i poznaj tajemnice zaginionego świata. Chłoń piękno wyspy i odkryj jej malownicze zakątki. Podążaj śladami przeszłości, by zgłębić fabułę i zrozumieć powód twojego przybycia do Quern.