Painkiller
Zamów w przedsprzedaży już teraz i ruszaj do walki z pakietem skórek Iron Crusade - 4 średniowieczne skórki dla każdej z postaci - 6 unikalnych skórek dla broni: kołkownica, pistolet maszynowy, strzelba, wyrzutnia rakiet, działko ręczne i electrodriver Painkiller to nowe, współczesne spojrzenie na klasyczną serię z możliwością kooperacji online dla aż do trzech graczy i rozgrywką offline. Walcz z hordami demonów i kolosalnymi koszmarami w bogatym w szczegóły, inspirowanym gotykiem otoczeniu. Po trafieniu do Czyśćca za swoje występki wobec Nieba Głos Stwórcy oferuje ci szansę na zbawienie. Jako jeden z czempionów masz za zadanie powstrzymać upadłego anioła Azazela przed rozpętaniem piekła na ziemi za pomocą swoich demonicznych armii. Zmierzysz się z hordami przeciwników, demonami o niezwykłych mocach i Nefilimami, trzema diabelskimi dziećmi Azazela. Czy uda Ci się wykonać misję i zapracować na swoje zbawienie? Czyścieć to twój plac zabaw – skacz, pędź i zaczepiaj się o obiekty w różnorodnych biomach, jednocześnie walcząc z przeciwnikami za pomocą nowych, jak i klasycznych broni z gier Painkiller. Świat groteskowych maszkar stoi otworem – rzuć wyzwanie całej gamie przeciwników, począwszy od hord mniejszych demonów, a skończywszy na kolosalnych koszmarach. Zadawaj ból – wykorzystaj karty tarota, aby wzmocnić swoje umiejętności i łącz je z innymi graczami, aby obrócić wniwecz swoich wrogów. Mądrze wybierz postać – w grze czekają na ciebie cztery wyjątkowe postacie: Ink, Void, Sol i Roch. Wciel się w jedną z nich i wykorzystaj jej unikalne cechy, aby poprawić statystyki energii, zdrowia, siły i obrażeń.