Painkiller: Season Pass
Wejdź do potwornego Czyśćca z przepustką sezonową Painkiller. W trzech dodatkach – Night Watch, Metal as Hell i Demon Awakening – otrzymasz dostęp do 12 strojów postaci oraz 18 skórek broni. Chaos rozpocznie się wraz z premierą Night Watch. Nadchodzi ból.