Painkiller: Metal As Hell Pack
Zawartość do pobrania Metal As Hell zawiera 4 skórki postaci i 6 skórek broni. Wyposaż się w stroje inspirowane metalem i poskramiaj demony. Wyczyść czyściec, robiąc hałas i zadymę. Wyposaż się w bronie, które są kwintesencją metalu i tylko czekają, by unicestwić wszystko, co stanie na twojej drodze.