No Place Like Home
No Place Like Home to urocza i relaksująca symulacja. Wcielasz się w rolę Ellen Newland, która postanawia przed przeprowadzką na Marsa po raz ostatni odwiedzić dziadka. Szybko odkrywa jednak, że ten gdzieś zniknął, a jego gospodarstwo zostało niedawno zniszczone. Najważniejsze cechy: SPRZĄTANIE Posprzątaj świat! Niszcz góry śmieci, wciągaj odpady supernowoczesnym odkurzaczem i przetwarzaj zasoby, aby zbudować wymarzone gospodarstwo! W śmieciach znajdziesz wszystko, czego będziesz potrzebować, a jeśli zaprzyjaźnisz się z miejscowymi, na pewno pomogą ci w prowadzeniu gospodarstwa i podczas przygód. UPRAWA Szukaj nasion, naucz się rolnictwa i gotuj pyszne potrawy z własnych zbiorów, a potem wymieniaj je za przydatne przedmioty! Do odnalezienia i uprawy jest całe mnóstwo roślin, owoców, warzyw, kwiatów i drzew. Można też przyrządzać miody, dżemy, majonezy i przeróżne inne przetwory, które wpisują się w wymarzony obraz życia na wsi. ODKRYWANIE Odkrywaj i przeżywaj przygody w zróżnicowanych częściach świata gry. Wędruj po cudnych Samotnych Wzgórzach i usuwaj skażenie, jakie spowodowały tam toksyczne wyziewy. Ratuj zwierzęta przed ekstremalnie niskimi temperaturami na Mroźnych Szczytach i napraw wyciek ze starej fabryki, który upstrzył okolicę ogromnymi grzybami. Zniszcz ogromną zaporę i uwolnij bieg rzeki, by na pustynię wróciło życie. IMPREZY Odnajduj, ratuj i oswajaj zwierzęta z gospodarstwa, które rozbiegły się po całej dolinie. Jeśli zdobędziesz ich zaufanie i dobrze się nimi zaopiekujesz, na pewno ci się odwdzięczą. Po odpowiednich przygotowaniach możesz się popisać, zakładając im zabawne nakrycia głowy i organizując odlotowe imprezy! REMONTY Odbudowuj, mebluj i dekoruj swój dom, aby znów był piękny i przytulny. Szukaj w świecie gry niezwykłych dekoracji i przedmiotów do przyozdabiania swojego domku. W końcu wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej!