NiGHTS into dreams...
Przenieś się do świata snów i weź udział w podniebnej przygodzie jako NiGHTS w tej odświeżonej wersji klasycznej gry z konsoli Saturn. Zbieraj Ideya (kolorowe sfery), gromadź punkty i walcz z bossami, by pomóc Elliotowi i Claris uratować Nightopię ze szponów przewrotnego Wizemana. 7 oryginalnych snów, ulepszona grafika, osiągnięcia, rankingi i grywalna zawartość Christmas NiGHTS - ten wspaniały tytuł powrócił lepszy, niż kiedykolwiek.