Nick Jr. Party Adventure
Wpadaj na platformówkę dla każdego. Jest tu mnóstwo twoich ulubieńców z Nick Jr.! Baw się z Dorą, Blue z Wszyscy razem, śladem Blue, Chase’em i Skye z Psiego patrolu i innymi przyjaciółmi, a nie będzie mowy o nudzie! Zabawa zaraz się zacznie, ale najpierw musisz znaleźć potrzebne przedmioty! Dołącz do przyjaciół i prowadź ich do celu, odkrywając kolorowe światy. Stukaj w łamigłówkowych pomocników, by skakać z Dorą, śmigać z Blaze’em, pływać z Santiago i nie tylko. W tej przygodzie liczy się tylko nauka poprzez zabawę w trybie dla jednego gracza lub trybie współpracy dla dwóch graczy.