Neva - Complete Edition
Neva to pełna emocji przygodowa gra akcji stworzona przez wizjonerski zespół autorów cenionego przez krytyków GRIS. Neva to opowieść o Albie, młodej kobiecie, którą los połączył z tajemniczym wilczym szczenięciem w wyniku traumatycznego spotkania z siłami ciemności. Razem wyruszają w niebezpieczną podróż przez niegdyś piękny świat, który powoli rozpada się na ich oczach. Ich związek będzie zmieniał się dzięki współpracy i poleganiu na sobie w coraz groźniejszych sytuacjach. Wilk wyrośnie z niepokornego szczenięcia na potężne, dorosłe zwierzę, poszukujące własnej tożsamości, co wystawi na próbę miłość Alby oraz ich wzajemne oddanie. Gdy przeklęty świat staje się dla nich niebezpieczny, Alba wraz ze swoim nieustraszonym towarzyszem robią wszystko, by przetrwać i razem stworzyć nowy dom. Neva: Prologue Podążaj za Albą, która wyrusza tropem białych motyli w głąb spaczonych bagien, gdzie odkrywa zagubione, samotne i przerażone wilcze szczenię. Zdeterminowana, by je uratować, Alba musi zdobyć zaufanie młodego wilka i poprowadzić go przez spustoszoną dzicz. Razem zmierzą się z nowymi wrogami, przetrwają niebezpieczne próby i staną twarzą w twarz z potworną siłą, która może ich rozdzielić. Dodatek Neva: Prologue zaprojektowany z myślą o graczach, którzy ukończyli już podstawową grę, oferuje większe wyzwania i bogatą fabułę. Rozszerzenie wprowadza trzy nowe lokacje, z których każda charakteryzuje się unikalną mechaniką rozgrywki, a także nowe wyzwania, przeciwników i intensywne starcia z bossami.