NERF Legends
NERF Legends przenosi cię do futurystycznego świata sci-fi, w którym zmierzysz się z legionami robotów i potężnymi bossami. Mając do dyspozycji szeroką gamę wyrzutni NERF opartych na ikonicznych odpowiednikach z realnego świata, pokonasz silnych wrogów i staniesz przed wyzwaniem oddania efektownych i zwodniczych strzałów w szeregu unikatowych i wciągających lokacji. Czy posługując się wyrzutnią NERF, zdołasz stać się największą legendą NERF?