SOEDESCOAkcja i przygoda
Saint Kotar: W tym nastawionym na fabułę i wybory psychologicznym horrorze detektywistycznym, wcielisz się w postać Benedeka i Nikolaya – dwóch pobożnych mężczyzn poszukujących swojego zaginionego krewnego, w starożytnym i oddanym Bogu mieście Sveti Kotar. Nieznany byt żeruje tutaj na słabych i przewodzi kultem diabła oraz czarów. Dowody wskazują na to, że twój zaginiony krewny został zamieszany w makabryczne morderstwa i okultyzm, ale jaka jest prawda? Czy ty również ponosisz winę za to, co się stało? Charon's Staircase: W latach 70. ubiegłego wieku, totalitarny reżim znany jako Ministerstwo rządził żelazną ręką. Podczas swoich rządów dopuścił się wielu nieludzkich i złowrogich czynów, ale te czasy już minęły, ponieważ Ministerstwo dąży teraz do wstąpienia w Unii Europejskiej. Jako gracz, wcielasz się w rolę wysłanego przez Ministerstwo agenta o kryptonimie ""Desmond"". Jego głównym zadaniem jest odzyskanie i zniszczenie tajnych dokumentów z posiadłości Oack Grove, które ujawniają przerażające działania z przeszłości. Twoja podróż prowadzi cię jednak do makabrycznego odkrycia - Projektu Alpha.