Saint Kotar
W tym nastawionym na fabułę i wybory psychologicznym horrorze detektywistycznym, wcielisz się w postać Benedeka i Nikolaya – dwóch pobożnych mężczyzn poszukujących swojego zaginionego krewnego, w starożytnym i oddanym Bogu mieście Sveti Kotar. Nieznany byt żeruje tutaj na słabych i przewodzi kultem diabła oraz czarów. Dowody wskazują na to, że twój zaginiony krewny został zamieszany w makabryczne morderstwa i okultyzm, ale jaka jest prawda? Czy ty również ponosisz winę za to, co się stało? Ta wersja Saint Kotar zawiera teraz aktualizację The Void i DLC The Ritual.