My Horse: Bonded Spirits
Twoja historia: Rozpocznij swoją przygodę jako przyszły dziedzic stadniny dla koni, któremu od zawsze ciążyła myśl o pracy w niej. Udowodnij, że jesteś kimś więcej niż tylko rozpieszczonym dzieciakiem. Zacznij od zera, naucz się jak prowadzić i zarządzać stadniną, będzie to ciężkie wyzwanie, ale niesamowicie satysfakcjonujące - przywróć stadninę do stanu jej dawnej świetności! A po drodze odkryj, że nie ma niczego bardziej trwałego niż więź z Twoimi końmi! Zarządzaj stadniną i przywróć jej dawną świetność! Twoja stadnina jest w kiepskim stanie, Twoim zadaniem jest jej odbudowa, co będzie wymagało od Ciebie nie lada zdolności i znajomości w temacie prowadzenia stadniny. Rozwijaj swoje umiejętności, aby doproawdzić ją do porządku oraz zdobywaj wiedzę w jaki sposób prowadzić stadninę. Zarządzaj pracownikami i innymi końmi. Obserwuj, jak stadnina przeobraża się z ruiny w dom dla Ciebie i koni. Twój koń nie jest jedynym przyjacielem, którego możesz zdobyć! Osiodłaj konia i przemierzaj sielski, otwarty świat Chestnut Glen i otaczającą go piękną naturę. Pomóż odbudować podupadłą stadninę koni, kłusując po okolicy i spotykając się z mieszkańcami wioski — spędzaj z nimi czas i wykonuj dla nich zadania, aby poprawić reputację swoją i stadniny. Pamiętaj, że nie każdy, kogo spotkasz, będzie chciał się z tobą zaprzyjaźnić. Niektórzy nawet nie lubią koni! Twój wymarzony koń: W My Horse: Bonded Spirits możesz zmieniać wygląd nie tylko swój, ale też twojego konia i stadniny. Wybieraj akcesoria, fryzury i siodła dla konia, abyście mogli galopować przez świat z klasą. Ustawiaj dekoracje i odnawiaj stadninę, aby upiększyć nie tylko ją, ale i całą okolicę! Wykaż się na zawodach: Myślisz, że więź z twoim koniem jest wystarczająco silna, aby wygrać w zawodach? Im więcej zaufania jest między wami, tym łatwiej twój koń będzie przyswajał nowe umiejętności i tym mniej będzie się bał nowych wyzwań.