Mortal Kombat: Pakiet Starszego Boga
Przeżyj trzy miażdżące ery Mortal Kombat dzięki jednej, kompletnej przygodzie. Przeżyj ponownie klasyczne historie, licznych bohaterów i legendarne walki z Pakietem Starszego Boga. Mortal Kombat 1: Edycja Ostateczna jest najbardziej wyjątkowym doświadczeniem w Mortal Kombat 1! Zawiera dostęp do gry podstawowej, rozszerzenia fabularnego Rządy Chaosu, Zestawu Kombat, Zestawu Kombat 2, skórek z filmów Mortal Kombat I i II, postaci Kameo, Smoczych Kryształów i nie tylko! Ostateczne doświadczenie MK11! Przejmij kontrolę nad obrońcami Ziemskiego Wymiaru, rozgrywając DWIE nagradzane, naginające czas kampanie fabularne, w których twoim celem będzie powstrzymanie Kroniki przed cofnięciem czasu i napisaniem historii na nowo. W walce o ocalenie istnień przyjaźnie zostają wystawione na próbę, a nowe sojusze zostają zawarte. MK11 Ostateczna Edycja zawiera pełen zestaw 37 postaci. Jeden z najlepiej sprzedających się tytułów 2015 roku wzrósł na poziom XL! Uzupełnij doświadczenie Mortal Kombat X o nową i istniejącą zawartość. Zawiera grę podstawową oraz grywalne postacie, w tym Obcego, Leatherface'a, Triborga i Bo'Rai Cho. Wcześniej udostępnione grywalne postacie to m.in. Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya i Goro. Zawiera również zestaw Apokalipsy.