MK1: Conan Barbarzyńca
Conan jest gotowy bronić Ziemskiego Wymiaru przed nikczemnymi istotami, które chcą go podbić. Ten pakiet zawiera grywalną postać Conana Barbarzyńcy, w tym wszystkie nowe zestawy ruchów.