MK1: Noob Saibot
Idealny pomocnik Havika, Noob Saibot, nie spocznie, dopóki wszelkie formy władzy nie zostaną wykorzenione, a rządzić będzie tylko Chaos. Ten pakiet zawiera grywalną postać Noob Saibota, w tym wszystkie nowe zestawy ruchów.