MK1: Takeda Takahashi
Próbując naprawić zło wyrządzone w przeszłości, Takeda przysięga wyrwać z korzeniami zło podziemnego świata Ziemskiego Wymiaru. Ten pakiet zawiera grywalną postać Takedy Takahashi, w tym zupełnie nowe zestawy ruchów.